Test 24 febr
Empty
ik heb een kleine selectie gemaakt van foto’s genomen door de reisleiders. ik heb ook een paar video’s ge upload. foto’s staan hieronder, video’s staan onder video’s
gisteren vanuit Sesriem naar Windhoek gereden. vlak voor Solitair een heftige lekke band gehad, maar wisselen ging gelukkig snel. Weer veilig aan gekomen bij Floor en Liesbeth. Even een dagje uitrusten en morgen eind van de dag terug naar huis. We hebben de eerste nacht in Sesriem geslapen op de Oasis Campsite, netjes maar niet
we zijn vanuit Lüderitz naar Betta gereden (via Aus). dit was een mooie tocht, met ene omweg, om hem nog mooier te maken. je moet wel van autorijden houden (op gravel roads). Betta was net helemaal opgeknapt en was een prachtige campsite. De foto’s van deze twee dagen staan hier ook. inclusief ene bezoek aan
Van Lüderitz naar Betta naar Sesriem Meer lezen »
Vandaag vanuit de camping aan de Oranje rivier gereden naar de monding van de oranjerivier , ruim 200 km verder. De weg was prachtig. Fotos volgen morgen als we in Lüderitz zijn Door kale bergen en woestijn naar Rosh Pina gereden, de C13 mooie gravel weg. De camping geregeld en toen naar Oranjemund gereden om
De monding van de Oranje rivier Meer lezen »
Vandaag naar Aussenkehr gereden, daar was de campsite. Vandaar even op en neer naar NoordOewer. Dat is de grensplaats met Zuid Afrika. Vioolsdrift ligt aan de andere kant van de oranjerivier. Normaal ligt de landsgrens midden in de rivier maar niet hier. De hele rivier is van ZA. Aussenkehr is een wijn gebied en we
We hebben vandaag maar 150 km gereden. Prima gravel weg. Nog een dam gezien en een water crossing met water. Nu naar de Fish River Canyon. Je kan er niet in maar een overweldigende nieuw vanaf het uitzichtspunt. Het is wel heel erg 🥵 warm. Dus alles rustig aan. Bij het virus point is mobile
Fish River Canyon Meer lezen »